Glada överraskningar

Jag ska strax åka iväg på en konsert med... Britney Spears. Det hade jag helt glömt bort ända tills igår när min mamma började prata om vad vi skulle ta med oss som matsäck. Då slog det mig plötsligt att, hoppsan, det är redan november och datumet är här som vi köpte biljetter till i september. Så idag blev jag hämtade tidigare från skolan, slapp en redovisning (wiiie) och vi skyndade hem för att äta och byta om och nu har vi en massa spilltid. Det ska bli jättekul att åka i allafall, inte för att jag är ett jättefan av Britney utan för konsertupplevelsen och att göra något tillsammans med mina systrar.

Translation -

Happy surprises! I'll just leave to go on a concert with Britney Spears.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0