Kan man få träningsvärk i huvudet?

I så fall har jag det nu, halvvägs genom slutsprovsveckan är mitt huvud helt fullstoppat. Idag var jag hos en kompis och vi pluggade romarna, kristendomens början och medeltiden i fyra timmar. Men jag har ett stort mål framför ögonen, SOMMARLOV i tre månader, lite grovt avrundat. Annars håller jag på att smälta bort i värmen, och det är fortfarande inte sommar, även om de säger att det börjar närma sig sommartemperaturer. Pust!

Translation -

Is it possible to be stiff in the brain from excercise, in that case I am now. Halfway in the week is my head full from loads of knowledge. Today I were studying with a friend, the romans, the Christianity and the Middle Age, for four hours. But I've got a big goal, the SUMMER vacations, three months. Furthermore I'm melting in the heat, and it isn't still summar, even if they say that it is getting closer the summer temperatures. Puuh!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0