Snörvel

Atchii! Jag har legat, eller haltat runt hemma lite halvsjuk hela helgen. Vanligtvis brukar jag inte bli sjuk så ofta, men nu i hösttider promenerar varenda en runt och hostar, harklar och snyter sig. Så det var väl bara en tidsfråga tills något okänt virus skulle hitta mig. Men nu ligger jag nedbäddad, ompysslad och har svalt tabletter för alla tänkbara symtomer, så nu hoppas jag att jag blir pigg och kry tills imorgon, för det är så tråkigt att ligga i sängen.

Translation -

I'm ill. I've been sick the entire weekend and today in the morning I did went to school but returned home because I wasn't feeling well. It was just a matter of time until I was going to catch some virus as well, because everyone is going around and coughing and snuffling. Now I'm tucked in the bed and taken care of, but I hope I will recover soon becuase it's boring being ill.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0