Creando


Det kliar i mina fingrar. Jag har så himla många idéer som jag vill realisera. Oftast stannar de vid drömmar, ibland blir de inte lika fantastiska i verkligheten som jag hade föreställt mig dem eller blir de helt annorlunda och helt underbara. Just nu blev jag precis färdig med en basker som jag virkade på några dagar av ett garnnystan som jag köpte löjligt billigt. Den har en liten boll i mitten och är röd, fint och jag kan använda den i skolan.

Höstvädret är himla härligt. Man kan krypa upp i soffan med en kopp rykande varmt te, en filt och ett handarbete.

Translation -

My fingers are itching. I've so many things that I want to realize. Most of the times it stays by dreams, sometimes they don't turn out to be that fantastic in the reality as I imagined or they end up totally different and perfect. Yesterday I finished crouching a beret in a few days with a ball of yarn, which I bought ridiculous cheap. It has a small pompom in the centre and is red, beautiful and I can wear it in the school.

The autumweather is wonderful. You can nestle up in the sofa with a hot cup of tea, a blanket and a knitting.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0