Allt är inte vad det ser ut att vara

Dagen efter den internationella middagen skulle vi ha maskerad. Jag är alltid lite halvnervös inför sådana evenemang därför att alla brukar vara så himla kreativa med sina utstyrslar och komma på idéer som är geniala och som man kommer att tänka på först när man ser dem.


Jag fick veta att det var en maskerad precis innan jag skulle åka, så jag svängde ihop min utklädnad, seglare, dagen innan. Anita hjälpte mig att fixa ett par autentiska sjömanstatueringar, vita byxor, blårandig tröja och en seglarmössa till det.


Vi hade jättetrevligt och det märktes verkligen att de redan öppna utbytesstudenterna hade förändrats. Alla har blivit öppnare, kramigare, svänger mer på höfterna och en del har lagt till sig en chilenska som är väldigt "flighte"(mycket slang).

Translation -

After the international dinner did we have a mascarade, where we had a lot of fun and funny disguises. I was a sailor (with the authentic tatoos). It was interesting to see how the students had changed during their year: talking Spanish "flighte" (talking much hose), swaying their hips etc.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0