3 månader

Igår var det exakt tre månader sedan jag satte mina fötter på chilensk mark för första gången i mitt liv. Det har varit en helt underbar första tid på mitt utbytesår, som har gått helt otroligt fort. Jag har en helt underbar familj, som har tagit upp mig som ytterligare en familjemedlem, jättefina vänner och jag trivs strålande här. Tack alla ni som har gjort, och gör mitt liv oförglömligt (bra). Jag hoppas att de övriga 3/4 på mitt år kommer bli minst lika bra, om inte ännu bättre. Jag älskar er alla. <3

Translation -

Yesterday was it precisly three months ago since I set my feet on Chilean ground for the first time in my life. It has been a wonderful beginning of my exchange-year, which has passed incredibly fast. I've a marvellous family, which have received me as another member of the family, lovely friends and shortly put into words, I'm happy. Thank you, all of you, which have made and are making my year unforgetable (in a positive sense). I hope the rest of my year will continue in the same mood, if not even better. I love all of you.
youknowmyname

kom hem nu, eller så kommer jag.

2011-10-22 | 09:58:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0