Julstämning?

Idag åkte jag till centrum med en kompis för att göra några julklappsinköp, och julskyltningen kändes lite annorlunda. Var är kylan, glögg, snöslask och den alltför högljudda julmusiken? Jag gick omkring i solglasögon (vilket man visserligen kan göra på vintern också) och bydress, med munnen torr som ett sandpapper i värmen. Räddningen var shoppingcentren, inte för att tina upp iskalla tår, utan på grund av den svalkande airconditionen.

Min kompis köpte presentpapper och etiketter i ett litet stånd. Det finns stånd och ett överflöd av personal för varenda liten pryl man kan tänkas behöva. Sedan gick vi för att äta underbart god, hemgjord glass. Mitt mål för sommaren är att prova mig igenom deras sortiment för att kora en vinnare.

Translation -

Today did I went into town with a friend to buy some Christmas presents, but the Christmas spirit hasn't overcome me yet. Where is the cold weather, cookies, sleet and to loud playing Christmas music? I strolled about in sunglasses (which you indeed can do in the winter as well) and jumpsuit, with my mouth dry as sandpaper in the heath. The salvage was the shopingcenters, not to warm up cold toes, the opposite, refresh a little bit in the ac.

My friend bought wrappingpaper and then did we go for an ice-cream. Delicious! My goal for the summer is to try all the different tastes which they have.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0